rob-agnes.reismee.nl

Aangekomen in Buenos Aires

Hallo Luitjes,

Na een lange en vermoeiende 14-urige vlucht (1 uur later vertrokken) kwamen wij vanochtend aan in Buenos Aires.
Alle formaliteiten gingen voorspoedig en wij hadden snel alle koffers.
Een taxi was zo gevonden en spoedig stonden wij in de file (Nederland is niet het enige land met files

Wink
Een half uur later aangekomen bij Martina in Posada (soort B&B) de la Luna in de oudste wijk van Buenos Aires, San Telmo.
Na ingechekt te hebben kregen we te horen dat vandaag en de komende dagen de wisseling van de wacht, lees wisseling van president, plaatvindt en het dus aardig hectisch kan zijn rond Casa Rosada, op Plaza de Mayo.

Eerst maar even gelijk een siesta gehouden aangezien we toch wel moe waren van de lange vlucht en alle hectiek voorafgaand aan de reis. Na een helaas koude douche (lijkt Radar wel) even naar Plaza de Mayo gelopen waar het zwart zag van de mensen... (zie foto's).

Nu even terug in de Posada (zie foto's), lekker even relaxen in de tuin, verhaaltje schrijven, straks nog even wat eten en dan toch wel vroeg op bed.... Morgen weer een nieuwe dag....

Liefs, Rob & Agnes

Lydia Kes

Queridos amigos,

Por supuesto estoy un poco triste leer todo eso. Tantas memorias y emociones que tengo....y no podimos tener una despedida. Pero bueno, les deseo lo mejor y me gustaría mucho visitarles una vez. Que disfruten mucho el verano allá y espero que su presidente nuevo será listo y sabio.

Un abrazo,

Lydia

Sharmila

Koude douche brrr :)) leuk om meteen mee te maken, de nieuwe president. Slechter dan zijn voorgangster kan hij het vast niet doen. Ziet er heerlijk uit daar, geniet ervan! Veel plezier!

Claudia, Muzi en Negao

Wat een overgang! Mag de rest soepel verlopen! Hier gaat alles zijn gangetje. Over een half uurtje naar het werk.

Johan&Corry

Goed om te lezen dat de reis voorspoedig is verlopen...alleen jammer dat je dan bij aankomst een koude douch krijgt, maar dat moet met de temperaturen daar toch geen probleem zijn. Maak er een paar mooie dagen van en lekker acclimatiseren en dan weer verder.....succes.......

Hans @ Els

Goeiemorgen, leuke foto's. Zijn al die mensen op straat om jullie te verwelkomen? ????. Zo van de herfst in de zomer. Wel lekker zeker. Veel plezier in Buenos Aires

Ton Verwijmeren

Welkom Welkom in het land waar jullie van dromen.
Neem het ervan en geniet, de voorbereiding was best lang dus de beloning mag er ook zijn.
Agnes en Rob heel veel succes, plezier en een mooie toekomst daar gewenst.