rob-agnes.reismee.nl

Laatste dag Buenos Aires en aankomst Mendoza

Goedemorgen/middag

Wink

Na het gebruikelijke ontbijtje alle koffers ingepakt en op zoek naar een printer voor het printen van de boarding passes.
Hoezo een 24/7 stad? Alles gesloten op zondag op de bakker na..... uitgestorven......
Toen maar een NH hotel ingelopen en deze waren bereid tot kostenloos printen.
Toen lekker gelunched (zalmforel met een kilo groenten zie foto).

De taxi die we gereserveerd hadden was zelfs 10 minuten te vroeg, hoezo mañana

Laughing
????
Binnen een half uur waren we bij Jorge Newberry aeropuerto. Gelijk ingecheckt en hoezo moeilijk doen over 4 koffers, 2 handbagage en 2 laptops? Was geen enkel probleem.

Na een korte vlucht van nog geen 2 uur aangekomen in Mendoza, een taxi was snel geregeld.
Met 180 km per uur reed hij ons naar onze bestemming waarvan hij niet precies wist waar het was, dus hier en daar gevraagd. Toch rond half 9 aangekomen bij ons appartement.
Alejandro stond ons al op te wachten. Hij kon geen Engels, dus we konden meteen aan de bak.
Na een korte rondleiding in het appartement heeft hij ons ook nog rondgereden in de buurt. Na terugkomst zijn wij naar de supermarkt gelopen. Deze is ongeveer 1 km2 groot daar zijn de supermarkten in Frankrijk niks bij. Megadruk gigantische rijen bij de 41 kassa's en bijna sluitingstijd. Was alweer een aparte ervaring (doen we niet meer
Undecided
Toen naar bed.

Liefs Rob en Agnes vanuit een zonnig en warm (30+) Mendoza

Ronnie

En ik hier maar kou lijden...

Claudia

Wij gebruiken de kachel......

Hennie

Goede temperaturen, stuur een beetje deze kant op.
Houtkachel brand en de zuurkool staat op. hahahaha.
Die zalm zag er goed uit.

Els

Hoi rob en agnes mooi dat alles goed gegaan is groetjes van hans en els

M&M

Wauw, in één adem jullie blog so far gelezen.
Zijn jullie echt pas een weekje weg?
Alles klinkt als een fijne vakantie; hoop dat dit zo blijft.
Tot snel, liefs
Enne... succes met boodschappen doen (niet zo klagen over een super supermarkt hè!) ;-)
xxx

Katinka

Hoi, het ziet er allemaal geweldig uit! Veel succes met alle stappen die jullie nu gaan ondernemen !

Johan

Ziet er erg mooi uit jullie vermaken je goed zo te zien.
Klinkt inderdaad als een vakantie geniet er maar van en ik hoop dat Argentinië jullie heel veel moois gaat brengen!!!!

Els

Goedemorgen weer en leuk verhaal en mooie foto's hans en els