rob-agnes.reismee.nl

De busrit naar Mendoza!

Lieve familie en vrienden,

Gisteren zijn we nogmaals naar de supermarkt geweest en was het een stuk rustiger

Wink
Verder hebben we bij de groenteboer om de hoek vers fruit en groente gehaald.
O ja en eieren die verpakt worden in een krant (zie foto).
's Avonds kwam Alejandro nog langs om te vragen of alles goed gaat.
Lekker wijntje gedronken en in ons beste spaans gesproken
Undecided

Lekker op tijd naar bed gegaan om fris en fruitig de nieuwe dag te starten.
Rob was weer vroeg wakkerom aan het werk te gegaan.
Agnes werd pas om half 10 wakker van de vuilniswagen, anders lag ze nu nog te pitten
Surprised
In de middag samen onze eerste maaltijd gekookt en lekker gegeten.
Om half 4 de trolleybus genomen naar het centrum en omnibus station.
Bij de busstation een ticket geboekt naar San Martin de Los Andes om daar de kerst te vieren. Het wordt een lange trip, maar is een stuk betaalbaarder dan een auto huren.

In de stad wat rond gelopen en daarna opzoek naar de bus om terug te gaan.
Helaas bleek dat niet zo eenvoudig te zijn als in Nederland. Na lang zoeken moeie voeten die weer aardig opgezwollen waren (van Agnes uiteraard) een taxi genomen.
Zo om 9 uur weer thuis om nog ff te werken en verhaal te tikken.

Morgen fris weer op en zullen we de vragen beantwoorden die gesteld waren