rob-agnes.reismee.nl

Het eerste contact met een ongewenste bewoner

Lieve familie en vrienden,

Gisteren was verder een normale werkdag

Wink
, tja er moeten centjes verdiend worden.
's Avonds merkten we dat de boiler het niet meer deed, dus geen warm water.
Bericht naar Alejandro gestuurd en met een klein uurtje was alles weer voor elkaar.
Alejandro moet iedere keer maar lachen, tja even snel Spaans babbelen gaat echt nog niet.

Beetje op tijd naar bed gegaan en tja Agnes moet altijd 's nachts naar het toilet en toen.........
Links boven in de hoek een groot beest iiieeee is het een spin of een soort tor!!??
Het is een tor van wel 5 cm gauw weer naar bed.
Tja toen later in de nacht moest Agnes weer en werd Rob wakker gemaakt.
Samen als een stel helden op zoek naar het beest.... en ja hoor daar zat hij nog.
Hoe gaan we dit oplossen? Eerst met de toiletverfrisser aan de gang, maar dat werkte niet. Met een bezem en een blik dat vond Rob wel wat. Tja zegt Agnes en als hij kan vliegen
Surprised
? Toch met de bezem uit de lucht gehaald en hij viel in de douch en leek in ene gekrompen
Smile
. Ik de deur opengezet en Rob hem op de bezem naar buiten gezet. En hij rende gelijk weg pfff ook weer opgelost .

De ochtend is rustig begonnen en zijn de boodschappen alweer binnen. Zo nu weer aan het werk.

Liefs Rob en Agnes

Muzi en Negao

Had hem opgestuurd. Hadden wij hem gekillt.

Pa en Ma Korpel

Leuk zo'n nachtelijk avontuur! Niet om het een of ander, maar jullie zijn nu in een ander werelddeel met andere beesten en ongedierte. Het zal wel vaker kunnen gebeuren, zeker nu je die tor buiten de duur hebt gezet. Deuren en ramen dicht houden, anders komt de tor weer terug misschien. Plok...plok weet je nog wel Rob. Even wat anders: waar jullie met kerst naar toe gaan waar is dat? Ik hoor dat nog van van jullie! Verder nog veel leuke plekjes en ontdekkingen gewenst! Liefs n gr. Pa en Ma.

Bart Jaspers

Op Tenerife kon je speciale cocaracha spray krijgen. Wellicht daar ook? Alles kapot sprayen tot je er aan gewend bent. In Thailand zouden ze er misschien nog wel een lekkere maaltijd van kunnen maken????????

Polki

En daar hebben jullie nu net geen foto van.. ;-).

Luc

Hallo Agnes/Rob
Er komen nog wel meer van dit soort verassingen ben ik bang.
Gelukkig is Rob een echte man en lost hij dit sort zaken op.
Vanmiddag kerst borrel (jammer dat je er niet bij bent)en daarna de stad in je had gewoon pas in januari moeten gaan maar we overleven het wel
Ik zet in ieder geval een helm op als we naar huis fietsen.
Het gaat jullie goed. Gr. Luc

Pa en Ma Korpel

Verrast door de schitterende bos bloemen zojuist bezorgd voor de komende feestdagen. Te gek eigenlijk. Een mooi plekje krijgen de bloemen, zodat we constant tijdens de komende feestdagen aan jullie kunnen denken. (doen we nu toch ook al).
Heel erg bedankt! Je zal nog wel een keer bellen komende week, denken we. Tot dan en veel plezier komende dagen. Gr. en liefs, Pa en Ma.