rob-agnes.reismee.nl

Bezoekje aan Janet Bruce in Godoy Cruz.

Hola mis amigos,

Waar waren wij gebleven.........
O, ja de ochtend van 17-12-2015 was rustig verlopen.
De middag daarentegen verliep iets minder het internet kreeg last van de warmte en Rob begon te mopperen (dat was nieuw voor mij

Wink
). Een app naar Alejandro en die kwam 's avonds met een tolk
Laughing
langs. Het modem staat nu naast Rob's werkplek en wordt er niet meer gemopperd
Smile
. Laat in de middag een pasta gekokereld en 's avonds nog een klant van Rob blijgemaakt.
Vannacht heeft Agnes niet zo goed geslapen, maar dat komt wel goed.

Na contact te hebben gehad met Janet Bruce (2012 ontmoet in San Rafael) afgesproken om ongeveer 16.00 uur bij haar te zijn om het één en ander over huur huizen te bespreken.
We zijn met de trolly en de bus naar haar en man Daniël gereden en dat verliep redelijk soepel. Alleen het vinden van de bushalte ging niet soepel Janet had een straat opgegeven die niet klopte na navraag bij een vriendelijke man is alles goedgekomen
Laughing
Bij Janet in de buurt (Godoy Cruz) rondgelopen en heeft ze ons duidelijk gemaakt waarop te letten. Bij haar weer thuis aangekomen heeft ze op de kaart aangegeven welke wijken/gebieden je moet ontwijken. Op de terugreis liep ze mee naar de halte om te checken of we in één keer bij ons huisje kwamen. Verdomd alsof er maar één buschauffeur is.... we hebben dezelfde als op de heenweg hahahaha. Rob zei toen we uitstapte hasta mañana en zijn we naar huis gelopen. Onderweg koffie, brood en wijn gescoord en lekker een hapje gegeten. Zo sorry maar door alle indrukken en goed luisteren naar advies niet veel foto's gemaakt, dus een paar foto's die jullie nog niet hebben gezien volgen
Innocent

Liefs Rob en Agnes

El Znorro

Gato dulce!

Tony

Fijn te horen dat t zo goed gaat met jullie! Liefs tx

Paula en Peter

Hallo Agnes en Rob wij vonden het heel jammer om jullie niet meer de hand te mogen schudden voor vertrek, maar respecteren dat wel, jullie hadden wel wat anders aan jullie hoofd.
Wij wensen jullie in ieder geval heel veel geluk in jullie leef omgeving en blijven wel op de hoogte via Hans en Els

Groeten Paula en Peter