rob-agnes.reismee.nl

Fietsen of toch het centrum in naar de Plaza's?

Hola familia y amigos,

Vanmorgen op tijd opgestaan want de schoonmaakster kwam om 9 uur.
Toen ze er was zijn wij even in de buurt boodschappen gaan doen en wat rondgelopen.
Het huis glom weer toen we terug waren.
Vandaag zouden we naar de Cerro de la Gloria gaan met de fiets.
Om de fiets op te halen moesten we een dik half uur wandelen, toen waren we bijna in het centrum en besloten naar Plaza Chili, España, San Martin en Italia te gaan. Ook leek het ons verstandig om te pinnen (de koers is aardig gestegen in ons voordeel). De eerste banken geen succes er kon niet worden gepind, wij dachten gelijk aan Griekenland

Surprised
. Gelukkig hadden we bij Santander geluk en konden we pinnen
Money Mouth
Toen opzoek naar de bekende plaatsen van februari 2012. We hebben ze uiteraard allemaal gevonden en gingen voor de volgende uitdaging het Italiaanse restaurant met zijn overheerlijke eten. Ook dat lukte met wandelen op gevoel
Wink
en ja het eten was nog steeds verrukkelijk. Daar vandaan nog even gezeten op Plaza Italia voor we opzoek gingen naar bus 4 om ons naar huis te brengen. We waren moe en voldaan toen we terug waren en Cerro de la Gloria de volgende keer maar. Voorlopig zijn wij nog niet weg
Laughing

Liefs Rob en Agnes

ps: Cerro de la Gloria is een berg in het park San Martin. (ff google
Wink
KLIK HIER VOOR INFO

Ans en Jaap

Leuk verhaal weer met mooie foto's. Ik begrijp dat de fietsen nog steeds op hun plekje staan en nog niet in jullie bezit zijn hahahahha dikke knuff.

Els

Goedemorgen als ik de foto's zie zou ik er zo naar toe komen lekker de zon en een drankje en dat fietsen kan nog wel een keer dat heb je in nederland al genoeg gedaan groetjes van hans en els

Marjolein

Het ziet er in ieder geval allemaal heerlijk uit! Mooi weer, lekker eten en een mooi gebied. En straks ook fietsen!

Anette

Hoi ... het appartement ziet er prima uit. Goed te horen dat alles lekker gaat. Nu vol aan de slag met je spaans. Dat gaan jullie redden hoor. Hier niet echt winter. We zitten rond de 11 graden. Jullie een beetje kerst gevoel daar? Wat een heerlijke temperatuur. Daar had je zo naar verlangd.
Ben benieuwd naar je bike. Maak je even een foto van je fiets.