rob-agnes.reismee.nl

Huisje met zwembad bekijken!

Hallo familie en vrienden,

Vandaag weer een normale werkdag

Wink
lekker ontbeten en wat gerommeld.
Om 12 uur naar de bushalte gelopen om de bus naar Janet te nemen, bus 12 T5 zou het moeten zijn. Na lang wachten en vele bussen hebben laten paseren kwam iemand vragen of we hulp nodig hadden. Bleek dat er nog meer bussen naar Godoy Cruz gaan pfff nog maar ff wachten dan. Na wederom 15 minuten wachten eindelijk de bus ingestapt en op naar Janet. Na een tijdje riep de buschauffeur iets en iedereen stond op en stapte uit. Wij met veel ???? ook uitgestapt achter de mensen aan en in een andere bus gestapt.

2 Minuten te laat aangekomen bij Janet zijn we meteen met zijn alle naar Las Chacras gereden met de auto. Na een mooie rit aangekomen bij het huis wat wij eventueel konden huren. Binnen leek het wel of er al jaren niemand heeft gewoond, oud, vies, vol en tevens maar 1 slaapkamer. Buiten een mooie veranda, grasveld, BBQ en een 1-persoons zwembad. We kijken dus nog even verder, we hebben geen haast.

Via een wijn Bodega teruggereden, waar de vriendin van Janet (de eigenaar van het huis) nog even langs wilde rijden vanwege wat wijntjes... Je kunt er wijnproeverijen doen en pic-nics compleet met mand eten en wijn... Hier komen wij misschien nog eens voor terug.
Nog wat rondgereden in de buurt en daarna afgezet bij de bushalte.
Ongeveer een 30 minuten heeft de terugrit geduurd en wij waren weer thuis.
Opgedroogd en ff siesta gehouden... best vermoeiend zo'n dag at the office!!
Surprised

Nu even verhaal doen en straks nog even kokkerellen... Groeten, vlees en aardappelen.. hoe Hollands wil je het hebben??
Undecided

Morgen de lange busrit naar San Martin de Los Andes dus moeten we fit zijn en gaan dus redelijk op tijd naar bed.

Warning: Morgen geen verhaal, wij zitten vanaf 18.15 is de bus en rijden de hele nacht door!! Spijtig maar helaas.. Volgende verhaal zal zijn vanuit San Martin de Los Andes.

Hasta la proxima vez! (tot de volgende keer)

Agens en Rob

Ans en Jaap

Wat een onderneming om een huis te bekijken, gelukkig krijg je er een sight-seeing gratis bij ;P
De hollandse pot blijf je er toch wel inhouden en altijd met een argentijns tintje. Hele goede reis en een fijn verblijf in San Martin de Los Andes dikke KNUFF

Pa en Ma Korpel

Goedenmorgen goed geslapen? Vanmiddag is het zover, de Kersttrip naar San Martin de Los Andes. Een fijne en vooral ook een mooie bustocht daarheen en hele gezellige feestdagen gewenst en hou het gezond! Groeten vanuit een voorjaarsachtig Holland, Pa en Ma.

Pa en Ma Korpel

Nog even dit hoe is het gisteren gegaan met het kijken naar een huurwoning met zwembad? Benieuwd.... groeten. Pen M.

Pa en Ma Korpel

Sorry ik ben iets te snel beweest eerder vandaag met mijn vraag. Ik weet al hoe het is geweest. Gr. P en M.

Claudia

Huis kan nu alleen maar beter worden.