rob-agnes.reismee.nl

Prettige kerstdagen gewenst!

Lieve familie en vrienden,

Wij hebben begrepen via Facebook dat het bijna kerst is...

Cool

Hier merk je er absoluut niks van, af en toe een paar ballen aan de deur en een boom voor het huis of op een plein. Misschien komt het gevoel nog als wij straks bij Frankie en Alberto zijn... Wie weet....

Maar ondanks dat wensen wij iedereen vanuit Argentinië hele prettige kerstdagen!

Feliz Navidad!

Agnes y Rob

Marjolein

En jullie natuurlijk ook fijne kerstdagen en een geweldig 2016!

Ans en Jaap

Wij wensen jullie hele fijne kerstdagen en een super goed 2016 toe. Dikke KNUFFF

Emmy

Ook fijne dagen en een goed en succesvol 2016.
Groetjes

Tony

Merry Xmas !

Claudia

Wij wensen jullie Prettige feestdagen.

Hennie en Dirk

Hele fijne kerstdagen van ons toegewenst. Maak er iets leuks van dit is jullie 1e kerst daar. dikke kus

Paul en Margret

Hoi luitjes,

Ook wij wensen jullie hele fijne dagen en alvast een mooie jaarwisseling. Voor 2016 hopen en wensen wij jullie dat jullie dromen "in den verre" waarheid zullen worden. Veel succes daarbij.

Jeanette en Romy

Nou, hier struikel je over de kerstversiering, word je af en toe verblind door de kerstverlichting en doof van alle kerstliedjes. Maar het is hier wel erg gezellig. Fijne feestdagen! En leuk om al jullie avonturen te lezen!!!

Ron en Anja

Een warme Kerst, dat is toch wel een gek idee!
Alhoewel het hier nog steeds in de dubbele cijfers is overdag!
Lieverds, wij wensen jullie een fijne Kerst en een ontzettend mooi nieuwjaar, dat alle wensen in vervulling gaan!????????????

Anja, Mischa en kids

Gezellige kerstdagen en een voorspoedig 2016 gewenst door ons !!

Wilfred&charlotte

Hele fijne feestdagen en een voorspoedig 2016 ( Feliz navidad) bedankt voor de leuke verhalen en foto's natuurlijk !!

Gerda en Ed

Wij wensen jullie hele fijne en warme kerstdagen en blijf ervan genieten. Hoop dat 2016 voor jullie een heel goed jaar wordt.

dvnoorden@gmail.com

Fijne kerstdagen!