rob-agnes.reismee.nl

De asado (BBQ) en de 1e kerstdag

Hola, buenos dias a todos!

Vervolg op het vorige verhaal dat is dat wij een asado (bbq) hadden (zie foto's). Heerlijk vlees, worstjes en aardappelsalade en gewone salade.
Met volle maag naar bed net even na 00.00 ... grappige is dat ze hier dan vuurwerk afsteken en elkaar gelukkige kerst wensen op de manier hoe wij oud en nieuw vieren.

Volgende dag heel laat ontbijtje (rond 10.30), bijna een vroeg lunch.
Pancho (zoon) en zoontje met zijn moeder waren er ook toen de pakjes die onder boom lagen uitgepakt gingen worden.
Tino had ook nog kado'tjes in zijn stocking (sok aan de openhaard) gekregen. Hij is goed verwend. Wij hadden een kado'tje neergelegd voor Frankie en Alberto en kregen ook nog een mooi kado terug. Een door Frankie handgemaakt fotolijstje met leer beplakt. Erg mooi! Nu nog een geschikte foto ervoor zoeken.....

Alberto had een idee voor ons om een boottochtje naar een eilandje en daar van de zon te genieten en te wandelen... wij hadden al onze bedenkingen over het wel of niet gaan van de boot op kerstdag... en inderdaad deze ging niet. Terug naar de lodge gereden.

Daar was Frankie druk bezig met een kerstlunch, dus was het niet meer dan logisch aan te schuiven. Er kwamen diverse vrienden van ze met ieder een zelfgemaakte lekkernij. Wij hebben de eitjes gevuld. De tafel stond weer vol eten: kip, bieten, salade, vis, wortelsalde, rijst met mais, gevulde eitjes, brood, crackers, en meer... Wijn, champagne en water.
Heerlijk was het ... (zie foto's)

Na deze heerlijk lunch een stukje gaan wandelen samen, even genieten van de mooie omgeving en het heerlijke weer... Bij terugkomst even op bed uitgerust en nu dan even het verhaal.

De rest van deze dag volgt morgen weer.... een normale zaterdag aangezien 2e kerstdag typisch Nederlands is en hier dus niet gevierd wordt. Eens kijken wat wij morgen kunnen gaan doen... zondag weer naar huis dus morgen nog even lekker genieten van de vakantie,

Besos,
Rob y Agnes

Pa en Ma Korpel

We zijn weer helemaal bij en blij met jullie verhalen. Erg leuk en geweldig wat Frankie en Alberto allemaal doen om het een ieder zo goed mogelijk en gezellig naar de zin te maken! Fijne dag (en) nog in de Andes. gr en liefs Pa en Ma.

Tom

Merry xmas!!

Claudia

Gelukkig tweede kerstdag! Krijg je ook naar betaald, als je werkt!