rob-agnes.reismee.nl

De laatste dag San Martin de Los Andes en de terugreis.

Hola familia y amigos,

Zaterdag zijn we na een heerlijk ontbijt met de boot naar een natuurgebied Quila Quina gegaan waar de Argentijnen lekker op het strandje gaan liggen met de hele familie.
Wij zijn een heerlijk rondje gaan lopen, helaas konden we niet naar de waterval deze was gesloten. Na 1 1/2 uur lopen de boot terug genomen en richting deLas Vertientas Lodges gewandeld, maar op een gegeven moment wilde de voeten niet meer. Alberto gebeld en ze kwamen ons ophalen. 's Avonds hebben we Alberto en Frankie mee uit eten genomen. Eerst zijn we naar de winebar gegaan een heerlijke fles wijn genomen met een klein hapje, omdat ze niet veel vlees keuze hadden zijn we weer weggegaan.
In het dorp bij Parilla Bamboo binnengestapt en hebben heerlijk gegeten met uiteraard een flesje wijn

Laughing

Zondagochtend op tijd op en als eerste bij het ontbijt. Na het ontbijt de koffer ingepakt en bij de puppies gaan kijken...... Wel 9 stuks en wat een schatjes, als we een vaste plek hadden gehad dan hadden we er één of twee meegenomen.
Daarna aan de mate (een nationaal drankje) waarvan de oorsprong uit Paraquay komt, maar ook in andere Zuid-Amerikaanse landen wordt genuttigd (vooral Uruquay).
Van Frankie nog wat lekkers te eten gekregen en toen naar de Terminal de busses. De bus stond klaar afscheid genomen van Alberto en Frankie en ingestapt.
We waren nog niet onderweg en kregen eten pfff wij zaten nog ff vol.... later alsnog opgegeten. Het weer was volop zon en kon er dus gefotograveerd worden. In Cipolletti kwam nu ook de bus op tijd we hadden een luxe geboekt met cama (bed) in plaats van semi-cama (luxe stoel). Hier begonnen we met een bingo
Wink
(weet je het nog Lydia onze eerste bustrip
Smile
) Voor Rob was dit nieuw, maar ik heb dit 9 jaar geleden al eens meegemaakt. Wij deden niet mee, maar gingen stoeien met ons eigen tv-schermpje
Laughing
Om 22.00 uur kregen we een koude/warme hap. De koude was lekker, maar de warme was niet zo lekker en hebben het ook niet opgegeten. Daarna de stoel in bed-stand gezet en zijn gaan slapen tja het was een bed van ongeveer 1,70 mtr., dus op je zij met opgetrokken benen. De terugreis was voor het lichaam een stuk beter, geen vertragingen, maar wat een lange trip. Volgende keer met de auto.... die gaan we waarschijnlijk in Chili kopen is een stuk goedkoper zegt Frankie. We gaan wel ff google, dat werkt bijna altijd.
Met de taxi naar huis en daar de spullen opgeruimd, Rob nog even gewerkt, daarna wat eten en siesta tijd, waren nog erg moe....
Net de was weggebracht en zo nog even boodschappen doen, de winkels waren nog dicht en gaan waarschijnlijk om 17.00 uur pas weer open.

Zo dat was het weer even voor vandaag.

Liefs Rob & Agnes

Ans en Jaap

Net even de verhalen van de afgelopen dagen gelezen en de super mooie foto's bekeken. Heerlijk om jullie avonturen te lezen. Zelf waren wij ook even een paar dagen op vakantie.
Alvast een fantastisch uiteinde en een FABELTASTISCH 2016 gewenst. Ik ben benieuwd hoe ze daar oud en nieuw vieren.
Dikke Knuff van ons

Petra

Zo te zien en te lezen vermaken jullie je prima. wat een prachtige foto's allemaal en het weer is inderdaad zoals jij al zei.... zon, zon, zon en nog eens zon.
Op naar oud en nieuw en een mooi en spannend, mooi en liefdevol 2016!
Groetjes uit Krommenie