rob-agnes.reismee.nl

Eén van de laatste dagen van het jaar ...

Goedemorgen,

Zo daar zijn we weer...

Smile

Weinig te melden over de afgelopen dagen. 'Another day at the office' zullen we maar zeggen.
Gewerkt, gegoogled naar een huis/appartement en gegoogled naar een auto. Tot op heden nog weinig tot niks gevonden.
Hebben geen haast.... dat woord kennen ze hier niet eens ..
Wink

De dagenlijkse zaken worden opgepakt maar mede door de warmte wil dit nog niet altijd even goed lukken... het lichaam moet duidelijk nog erg wennen aan deze omstandigheden en ook het veranderde eetpatroon. Komt allemaal wel goed...!

Belangrijke mededeling:
Vanaf 1-1-2016 heeft Agnes geen telefoonabonnement meer en is dus niet via telefoon te bereiken. Zodra zij een ander nummer heeft horen jullie dat natuurlijk direct.
Je kunt haar natuurlijk gewoon bereiken via Facebook en Gmail.

WIJ WENSEN IEDEREEN EEN FIJNE JAARWISSELING EN HET ALLERBESTE VOOR 2016!!!!!

Hasta luego!

Agnes y Rob

Els

Goedemorgen wij wensen jullie een goed en gezond 2016 els en hans en van je moeder

Eelco en Simone

Ook wij wensen jullie een heel gezond en gelukkig 2016! Groetjes uit Den Haag.

Ans en Jaap

Vanuit hier wensen wij jullie een super goed en gezond 2016 toe. Dikke KNUFF van ons

Margret en Paul van Scheppingen

Hoi Luitjes,
Wij wensen jullie een mooie jaarwisseling en een in alle opzichten gezond en voorspoedig 2016.
Zoals eerder gezegd wensen wij jullie ook dat jullie dromen mogen worden bewaarheid.
Groetjes van ons.

Pa en Ma Korpel

Lieve Agnes en Rob,
We wensen jullie voor het komende jaar alle goeds en voorspoed en geluk die jullie maar kunnen wensen! en bij de jaarwisseling: drink nog een glas op alles wat er was, die goeie ouwe tijd, ouwe tijd etc.....
gr. en liefs Pa en Ma.

Polki

Een zonovergoten 2016 en een mooie toekomst in jullie nieuwe 'vaderland' toegewenst!!! PROOST!!!

Hans en Charlotte

We wensen jullie een fijne jaarwisseling en veel voorspoed in het Nieuwe jaar!!

Dikke Kus uit Maarheeze

Katinka

Gelukkig Nieuwjaar ! Ik wens jullie een geweldig jaar toe en dat al jullie wensen uit mogen komen ! Veel succes !

Maria

Feliz año nuevo! groetjes vanuit Wormer.

Ton Verwijmeren

Hey Agnes en Rob,

Vanuit een koud en vochtig beverwijk ook voor jullie natuurlijk de beste wensen voor 2016.
Dat het een mooi jaar met vele leuke belevenissen in gezondheid mag worden.

Blijf jullie volgen.