rob-agnes.reismee.nl

De eerst dagen van 2016

Hola familia y amigos,

Zaterdag zijn we vroeg opgestaan, want rond 9 uur kwam de werkster (de vervangster van Wil

Wink
). Hebben de bus gepakt en zijn naar het centrum gegaan om het één en ander te scoren en om onder de mensen te zijn op de terrasjes. Na een lekkere cortado hebben we een sd-kaartje gekocht voor de camera van Agnes (oude niet meer goed). Na de aankoop van ibropufen zijn we opzoek gegaan naar een bank om geld te pinnen. Tja dat doe je niet zo maar even
Money Mouth
is gebleken. Wat vroeger geen enkel probleem was is nu een megaproleem onze pinpassen werden door de eerste 6 á 7 banken niet geaccepteerd. We hadden trek en werden al aardig sjacherijnig. Eindelijk na veel rondlopen een bank gevonden op av.San Martin die ons wel geld wilde geven. We konden nu opzoek naar de empanada's die we wilden eten. Nu snappen wij waarom het hier niet goed gaat met Argentinië..... het is een groot probleem om geld te pinnen om te besteden!
Winkels waren inmiddels gesloten en zijn op plaza Italia gaan zitten en hebben even later een terrasje opgezocht op Sarmiento en hebben daar een lekker koud biertje gedronken (van 975 m3 zie fles op foto
Cool
) . Daarna opjacht naar de bus en dat gaat al wat beter, ook hier rijden ze rondjes. Tevens ondekte we toen een supermarkt vlak om de hoek
Surprised
Na het avondmaal zijn we lekker naar buiten gegaan het was druk op het grasveld en bankjes. Mensen zitten daar of ze op het strand zitten kleed, hapjes, koelbox met drankjes, voetballen met de kids enz.

Vanochtend hebben we een kleine aardbeving gehad van 2 seconden pannetjes in de keuken trilden. Daarna zijn we naar de nieuwe (voor ons) supermarkt geweest. Ze hebben niet alles, maar wel goedkoper dan de Coto het is een soort van Aldi en Action gemixt. Nu net gelunched en siesta gehouden en straks met de bus naar Parque General San Martin.
Wordt vervolgd........

Besos Rob y Agnes

M&M

Haaaaiiii,

Eindelijk een berichtje van ons (mij, Marjolijn in dit geval).
Ik heb net helemaal bijgelezen, liep even teveel achter!
Leuk dat jullie zoveel schrijven, ik was echt even op reis; en mee op vakantie bij Frankie en Alberto. ;-))
Lijkt me gaaf om na al die jaren op plekken en bij mensen te komen waar je destijds al zo'n fijne tijd gehad hebt.
Maarrrre... wat doen jullie het goed zeg!
Niets overhaast; veel info vragen en opzuigen en ondertussen acclimatiseren en genieten (behalve van dat enge 5 cm grote zwarte monster)!!!
Heb ook al wat foto's bekeken, super! Die kerstboom van plastic flessen! Geweldig zeg!
O ja, de allerbeste wensen heb ik al via FB doorgegeven, maar nu nogmaals even: hoop dat het een topjaar wordt voor jullie!
Ik ga nog even foto's kijken....
Asta la vista!
xxx lijn