rob-agnes.reismee.nl

Parque General San Martin en meer!

Hola familia y amigos,

Gisteren met de trolley naar Parque General San Martin. Zonder de camera van Agnes hij leest de kaart niet meer, dus van de week op jacht naar een reparateur.Op de heenweg leuke plaatsen gezien om tijdelijk te wonen, dus thuis zoeken op internet

Smile
Het park is groot en hebben een aardig rondje gelopen, maar nog niet naar de top. De Argentijnen nemen hun hele hebben en houden mee in de auto voor een dagje park met de familie. Het lijken wel Holanders van vroeger met de caravan vol gepropt op stap
Wink
Het park is een heerlijk uitstapje er zijn drukke maar ook rustige plekje heerlijk om te wandelen, terrasje pakken, maar je kunt dus ook fietsen huren. Volgende week misschien weer een nieuw stukje ontdekken.
De terugweg verliep soepel bus reed net voor onze neus weg, maar gelukkig kwam er na ff wachten weer een trolley voorbij. Toen we bijna thuis waren ontdekte we nog 2 supermarkten niet ver bij ons vandaan Carrefour en Vea.

Bij het wakkerworden viel de regen met bakke uit de lucht...... eindelijk na 2 weken heeft nu.nl gelijk
Undecided
. Helaas viel ook de stroom uit en kon Rob niet meer werken
Frown
, inmiddels was de regen opgehouden en konden de handwasjes gedaan worden
Foot in Mouth
gelukkig warm water op gas. Na douchen zouden we de boodschappen gaan doen, maar daar was weer de elektriciteit, dus weer aan het werk.
Na de lunch op naar de Carrefour voor nieuwe ontdekkingen en daar hadden ze wat meer ervaring met de europese pinpas, was overzichtelijker en rustig.

Even voor wat wij missen:
Op de eerste plaats yoghurt danpindakaas enbruinbrood, dat wordt vast meer maar daarvan hebben we nog uit Nederland
Wink
Wat we absoluut niet missen is het Nederlandse weer. Het is hier misschien ff wennen, maar het weer in Nederland was na ruim 40 jaar nog niet lekker
Cool

Dit was het weer even.

Groetjes uit het heerlijke Mendoza
Rob Y Agnes xx

Claudia

Aardig park. Veel beelden.

Ma Voordouw

Hier een bericht van je moeder. De foto's zien er allemaal mooi uit. Maar ik moet wel even kijken naar iets (loep) dat ik ze duidelijker kan zien (of groter laten uitprinten). Leuk dat jullie lekker een paar dagen vakantie hebben gehad. De heenreis was wel heel lang en terug ging het wel beter begreep ik. Ik hoop dat jullie wel gauw een huis vinden dat naar jullie zin is. Het allerbeste en heel veel succes samen. Groetjes Ma.