rob-agnes.reismee.nl

Het weekend staat voor de deur!

Goedemorgen familie en vrienden,

Donderdag 7 januari was de eerste natte dag, dus goed om te werken en internetten.
Eind van de middag toen het droog werd zijn we naar de Vea (supermercado nr.4) gelopen. Alle boodschappen gedaan, maar helaas accepteerden ze geen plastic geld, dus met contantjes betaald en dit was de laatste keer Vea

Tongue Out

Na het avondeten nog naar appartementen gezocht en een paar gemaild.

Volgende morgen lekker ontbeten en gewerkt tot na de lunch. Het weer was weer heerlijk, dus op naar het centrum via parque central. Onderweg zaten we bijna vast in het cement we liepen tussen 2 pionnen door wat blijkbaar niet de bedoeling was, druk babbelend met elkaar. In het park een kolibri gezien en gefotografeerd. We zouden eigenlijk boodschapjes doen maar, hebben lekker een terrasje gepakt in het centrum met een paar liter bier en hapjes het weekend ingeluid. De hele weg naar huis gelopen om alle calorieën te verbranden.
Thuis de kip met rijst en rauwkostsalade (zelf gemaakt) gegeten en even dakar gekeken.

We hebben vandaag een afspraak gemaakt om een appartement te gaan bekijken. Dit gaan we maandag doen om 19.45 uur. We zijn zeer benieuwd!

Zo nu nog even wat foto's van het straatbeeld in Mendoza uploaden.

We wensen iedereen een heel fijn weekend.

Rob & Agnes xx

Eelco en Simone

Jullie ook een fijn weekend! Succes met de appartementenjacht. Groetjes van ons.

Muzi en Negao

Wij ook weekend!!! We hebben een speeltje met catnip gekregen.....raar gaaf roze beest!