rob-agnes.reismee.nl

De verhuizing!

Lieve familie en vrienden,

Wij zijn maandagavond wezen kijken bij twee kleine appartementjes. De eerste was op de begane grond en die voelde niet goed, te benauwd. De tweede was op de eerste verdieping en iets groter, deze voelde beter.
Uiteindelijk na lang overleg tussen ons twee waren we tot de conclusie gekomen om het aanbod van Daniel en Janet te accepteren (het delen van hun huis). We hebben ze in het begin nodig voor het papierwerk, zijn verschrikkelijk lief, de taal en oké we moeten delen. Alleen de slaapkamer is privé, maar dat geeft niet het is hier erg gezellig.

Gisteren nog even de was opgehaald en het één en ander alvast ingepakt. ’s Avonds nog even naar het veld gelopen en lagen vroeg op bed.
Vanmorgen opgestaan douchen ontbijten en om half 10 klaar voor de taxi, die om 10 uur was besteld door Alejandro.
Tja we hadden gemeld veel koffers te hebben, maar dat maakt geen indruk. De kofferbak ging open en daar lag al het één en ander. Een koffer in de kofferbak met nog wat tasjes en op de voorstoel de grote rugzak, grote koffer en kleine koffer. De laptops op schoot en gaan met die banaan. Na een half uur gearriveerd en kosten nog geen €10,00 inclusief tip. Tja soms denk je wat duur voor Argentijnse begrippen, maar de taxi is hier echt spot goedkoop!

Bij Daniel en Janet eerst even bijkomen van de taxirit, het leek wel een …..rit, maar alles heel aangekomen…. ook wij!
Daarna bijna alles uitgepakt en een klein contractje gemaakt voor de goede orde om problemen te voorkomen. Toen heerlijk geluncht en siësta gehouden wij alweer vroeg wakker en lekker liggen babbelen. Janet komt net binnen en ook zij konden niet slapen.
Nu even werken en daarna op ontdekkingsreis in een nieuwe supermarkt.

Liefs Rob & Agnes

Eelco en Simone

Heel veel succes in jullie tijdelijk nieuw onderkomen!

Ans en Jaap

Fijn dat jullie even bij Janet en Daniel kunnen verblijven en dat jullie ook nog even (mis)ge-bruik kunnen maken van hun hahahhaha, soms heb je even een kruiwagen nodig. Succes met het vinden van een permanente plek.
Dikke KNUFF van ons

Claudia

Succes met jullie nieuwe tijdelijke huis. Op naar de definitieve! Dan kunnen we muk opsturen!

Erik

Hallo Globetrotters, fijn dat jullie weer even onder de pannen zijn. Het gebrek aan privacy overleef je wel. Ben benieuwd wat de volgende stop gaat worden. Succes met alle vanuit een nat en koud Nederland xx

Marjolijn

Jeetje, voorlopig in commune wonen :-)))
Klinkt wel gezellig, en is zo te lezen ook best fijn.
Maar hoop dat jullie binnenkort iets echt naar jullie zin vinden.
Wonen Janet Daniël ver van de door jullie gewenste wijk/stad(sdeel)/plaats/dorp?? En is er een beetje aanbod?

Succes en liefs, en O ja, geniet van het zwembad!!
xxx