rob-agnes.reismee.nl

2de bezichting huis!!

Hallo luitjes,

Janet was pas laat thuis, maar de gnochi was heerlijk vrijdag.

Zaterdag zijn we naar het centrum gegaan om een thermosfles te kopen, kunnen we eindelijk aan de 'maté'. De lunch hebben we genuttigd bij Bröd en wat een heerlijk brood is dat, met noten, olijven, tomaten en lekker vers gebakken. We hebben ook nog voor zondag een brood meegenomen. Zaterdagavond zijn we naar de 'Peña Florclorica', dit is een buitenoptreden van zang en dans van lokale personen.

Zondag niet veel gedaan even gewandeld naar Plaza Godoy Cruz voor een biertje en olijfjes. 's Avonds een salade gemaakt en nog huizen wezen zoeken.

Maandag heeft Janet voor 3 huizen gebeld. De eerste nam voor de zoveelste keer nog steeds niet op (willen geen geld verdienen denk ik

Undecided
). De tweede nam op, maar was helaas niet gemeubileerd hadden wel een ander, maar die was dan ook een stuk duurder. De derde nam niet op, maar was voor de 2de afspraak en hebben we zelf later nog gebeld. Wij hadden begrepen dat we om 13.00 uur konden komen. Wij hup met de bus naar Chacras de Coria. Om half 2 was nog niemand aanwezig en zijn we weer huiswaarts gekeerd. Het bleek mañana te zijn
Wink
Surprised
Laughing
. Verder gewerkt, boodschappen gedaan en gekookt.

Dinsdag zijn we dus weer naar Chacras de Coria gegaan en nu werden we wel verwacht. Foto's gemaakt en alles wat we miste opgegeven en het internet getest. Een aantal dingen zullen worden aangevuld en aangepast worden. Wij gaan dus alles op een rij zetten en met Daniel bespreken.... Wij willen er graag in, maar hij vindt het te duur en gaan we kijken wat een redelijke prijs is. We hebben afgesproken met de makelaar morgen (woensdag) om 18/19.00 uur (onze tijd) te bellen. Het is een huis met karakter en dicht bij het centrum van Chacras........ spannende tijd.

Liefs Rob & Agnes

Ans en Jaap

De foto's net even bekeken die gnochi ziet er heerlijk uit evenals het brood hihihiihi Het huis ziet er ook heel mooi uit en dan nog een lekkere tuin erbij. Benieuwd naar het huis met karakter. Succes vanavond xxxx

Els

Het ziet er goed uit hopen dat het door gaat

Polki

Het huis ziet er prachtig uit. Hoop dat het lukt.. tijd om te settelen ;-).