rob-agnes.reismee.nl

En we gaan gewoon door!

Hola familia y amigos,

Woensdag was gewoon "a nother day at the office".
Toen iedereen weer thuis was hebben we doorgenomen wat wij wilde betalen voor de woning en waarom. Janet belde en Rob luisterde via een andere telefoon mee en bleek al gauw dat we het niet met elkaar eens zouden worden. Om het verhaal niet te langdradig te maken hebben wij nee gezegd, niet alles klopte wat de makelaar zei en dat gaf geen goed gevoel, dus zijn we nog steeds op huizen jacht.

Donderdag huizen wezen zoeken en veel gepraat

Undecided
Surprised
Wink
Laughing

Vrijdag hebben we boodschappen gedaan en hebben lekker gekookt (eigenlijk gebeurt dit iedere dag hahaha) en wezen bellen voor een huis dat qua prijs eigenlijk boven ons budget zat. Ook deze ging niet door, want minimaal 2 jaar huren
Tongue Out

Zaterdag zijn we het centrum in geweest en hebben heerlijk bij onze Italiaan gegeten en verder wezen chillen. Zondag zijn we gaan wandelen naar winkelcentrum Palmares en zouden een lekker bakkie koffie nemen, maar dat werd uiteindelijk een lekker wijntje.

Vandaag (08-02-2016) hadden we om 12 uur een afspraak met een notaris. Wij moesten daarvoor naar de supermarkt, want ivm carnaval is hij alleen 2 dagen 's morgens geopend. Tja en je begrijpt dat ging niet erg snel de dame voor ons had heel veel tijd nodig en toen moesten wij nog op onze 50 peso retour wachten. Rennen naar huis spullen gedropt en rennen naar de bus.... helaas had die ook geen haast. We kwamen dus 5 minuten te laat, maar Janet was er alvast heen gegaan (was eerder vertrokken), dus kwam alles goed.
Na afloop zijn we pizza gaan eten en dat was erg lekker.

Zo dat was het weer even.

Liefs Rob y Agnes xxx

Els

Goedemorgen en was de fles wjin lekker je kon volgens mijn nog veel meer proeven

Sharmila

Notaris? Leuk? Zijn jullie nu weer in ondertrouw gegaan? Gefeliciteerd!
X

Marjolijn

Jeetje wat jammer dat zo'n makelaar niet eerlijk is...
Gelukkig hebben jullie 'inlandse' vrienden door wie jullie je gesteund kunnen voelen.
Maar waren jullie niet vreselijk teleurgesteld? Lijkt me moeilijk als je ergens graag voor wilt gaan en dan toch af moet haken.
Afijn, nieuwe rondes nieuwe kansen.
Ik ga ff foto's kijken!
xxx