rob-agnes.reismee.nl

De picnik bij Bodega Alta Vista (en de dagen ervoor)

Hallo luitjes,

Daar zijn we weer, weer een week voorbij... wat gaat de tijd toch snel

Undecided

Na een normale werkweek gisteren (zaterdag) de bus naar het centrum van Chacras de Coria genomen. De bedoeling was dat we naar Bodega Alta Vista voor een picnik gingen maar hebben even een tussenstop gemaakt.. Even wat dingetjes bij de farmacia gekocht en koffie met cheesecake genuttigd. De lucht die in de ochtend nog dicht zat met een wolkendek trok helemaal open en het werd lekker zonnig en steeds warmer... Een mooie dag voor een heerlijke picnic in een rustige omgeving...
Dus.... maar snel weer de bus genomen richting de Bodega.. uitgestapt en 300 meter lopen waren we aangekomen. 1 ander koppel zat er maar, de bewaking heeft ons aangemeld voor de picnik en we mochten door ... mooi plekkie uitgezocht en de wijn en het eten werd gebracht... Jammie... je mag dan ook gewoon op een kleed gaan zitten met kussen etc..
Wat een mooie omgeving, de bergen op de achtergrond, de druivenranken op de voorgrond en dan ook nog een heerlijke picnik!! (voor herhaling vatbaar!)
Cool

De picnik bestond uit: Wit broodje met gerookte zalm, bruin broodje met vleeswaren, wit broodje met tomaat en kaas, bakje met garnalensalade, kommetje met groene salade met tomaat en kaas en kip en dressing, stokje met fruit, daarnaast kun je kiezen uit diverse wijnen en is onbeperkt!
Wink

Daarna krijg je nog een dessert (zie foto).
Wat was dat allemaal heerlijk en wat een mooie dag (dit was ons valentijns uitje!
Laughing

Rond 17 uur zijn we naar de bushalte gelopen ... 2 km gelopen voordat we die hadden gevonden.. Thuis aangekomen waren we moe maar voldaan ..
Avondeten bestond uit heerlijke verse druiven (aan de deur gekocht) en toen naar bed.

Vandaag (zondag) ontbeten en gaan we vanmiddag weer naar Chacras de Coria samen met Janet en Daniel naar haar broer voor een drankje (Maté of iets anders).
Daarover later meer....

Nu iedereen snel ff jaloers maken met de mooie foto's die we hebben gemaakt van o.a. de picnik ..
Cool
Tongue Out

Hasta la proxima vez!
Saludos, besos Rob y Agnes xxx

Ans en Jaap

Allereerst een hele fijne Valentijn gewenst en wat een mooie foto's weer. Blijf ons maar lekker maken met het super mooie weer bij jullie daar krijg ik het warmer van, dan wanneer ik nu naar buiten kijk.

Dikke KNUFF van ons

Els

Hoi zus en zwager de foto's zijn weer erg mooi en ik wil ook wel op zo een kleedje lekker eten en drinken kijk er nu al naar uit ????????????

Pa en Ma Korpel

Als ik die verhalen van jullie lees, dan denk ik dat wij hier in het verkeerde land zijn geboren? Al die geweldig mooie parkjes, uitzichten, eten etc. Nee hoor, het is hier op z'n tijd ook wel mooi en zeker goed, alleen wat frisser op het moment. Mooie foto's hoor! Tot de volgende keer! Gr.en liefs, Pa en Ma.
PS. Gefeliciteerd met je zus morgen!

Pa en Ma Korpel

Sorry, het is natuurlijk Rob z'n zus, vergeten er bij te zetten. groeten.