rob-agnes.reismee.nl

De afgelopen week in een notendop...

Hola amigos en familia,

Zondag (14-02-2016) zijn wij op visite geweest bij de broer van Janet waar het een gezellige beestenboel was... voornamelijk honden maar ook veel muggen..

Undecided

Lekker gebabbeld onder het genot van een biertje en een zoetig broodje...

Verder wederom een normale werkweek geweest.. helaas nog geen huis gevonden aangezien ook de makelaars hier niet mee werken...
Lekker warm geweest (30+ gemiddeld).

Donderdag even naar het centrum geweest.. wat dingetjes gekocht en lekker even op een terasje gezeten...

Vrijdagavond heeft het op +/- 15 km behoorlijk geonweerd en gehageld (zie filmpje) en de volgende dag zagen wij op tv dat het veel schade had aangericht aan de wijnranken.

Gisteren weer even naar het centrum geweest en naar plaza Italia gezeten... en s'avonds met Janet en Daniel naar de Green Market gelopen waar je allemaal biologische producten kunt kopen..
Daarna naar plaza Godoy Cruz gelopen om een hapje te eten...

Vandaag weer naar het centrum van Mendoza gegaan en ff wat gedronken... via Plaza Independentia naar het volgende teras gelopen voor een lekkere cocktail met tapas (wat een geroosterde boterham met ham tomaat en kaas uit de oven bleek te zijn ... laat de Spanjaarden het maar niet horen.. ).

Op Plaza de Chile nog even gerelaxed en toen de bus naar huis genomen...

O ja voor we het vergeten, komend weekend gaan we (met z'n vieren) met een gehuurde auto via Tunuyan naar San Rafael tot en met zondagavond. Janet heeft daar een reunie van haar school en vroeg of wij mee wilden ... natuurlijk wilden we dat wel.. ff 2 dagen vakantie... lekker de stad uit, de bergen in ... heerlijk!!!