rob-agnes.reismee.nl

Ons tijdelijke huis gevonden!

Hola familia y amigos,

Gisteren (22-02-2016) om 18.30 uur zijn we opgehaald om een huis te bekijken,
Het terrein heeft een oppervlak van 3000 m2 een zwembad met100.000 liter water een gezellige Alpine blokhut , een barbecue en een lief ecologisch huis. Het huis heeft 2 slaapkamers, 2 badkamers, keuken en grote woonkamer. Het enige wat we missen is een wasmachine, maar dat moet dan maar naar de Lavandería.

We hadden hem al een keer aangeschreven, maar was duur. Hij had wel gemeld als het seizoen voorbij is kan het voor langere tijd goedkoper. Na onze laatste flop met een makelaar hebben we hem dus weer aangeschreven. Wij gaan vanaf 7 maart voor 4 maanden en misschien nog een maand in het huis. Dan hebben we wat rust om andere zaken te regelen, zoals auto kopen fietsen kopen en werk zoeken bij een bodega in de buurt. Het huis ligt middenin de wijnstreek

Laughing
O, ja wij zeggen dat het voor 90% vaststaat, want met de Argentijnen weet je maar nooit
Wink

Zo jullie zijn weer op de hoogte... Ga nu de foto's toevoegen om jullie mee te laten genieten.

Liefs Rob y Agnes

Katinka Hoogstra

Hallo Agnes en Rob,
Wat een geweldige plek. Heel veel (tijdelijk) woonplezier !
Groetjes Katinka

Margret en Paul.

Geweldig hoor. Met name dat zwembad, meneer doet niet minder!!
Nu inderdaad even rust om zaken te regelen. Dat gaat wel lukken denken wij, zo midden in de wijnstreek. Gelukkig zijn de Norton wijnen deze week ook bij de Appie weer in de aanbieding, dat verzacht het "jaloerse" gevoel weer een beetje. Nee alle gekheid, het is jullie van harte gegund. Geniet ervan en tot horens.

Els & Hans

Dat is geweldig, gefeliciteerd.
Daar nemen wij er een op (bij je moeder haha, gefeliciteerd ook met je moeder Agnes).

Lydia Kes

Jaaaaa hoor!! Ziet er geweldig uit! Die tuin....daar kun je heerlijke avonden met uitgebreide asados houden....en ik zie dat er een logeerkamer is, mooi zo.....;-) Ligt het ver buiten het centrum van de stad Mendoza? Geniet ervan! Liefs.

Rob & Agnes

Hoi Lydia,
Het huis ligt ten Zuiden van Maipú, even ten noorden van rio Mendoza. Dit is een wijngebied.. (waar niet in Mendoza?) ongeveer 30 minuten met de auto van het centrum van Mendoza. De volgende logische stap is dus een auto kopen...
Besos, Rob y Agnes

Corina

Ziet er goed uit !!

Hennie

Hoi Agnes en Rob,

Super weer een eigen stekkie, geniet ervan ziet er leuk uit.
Wij zij jaloers op het zwembad.

Ans en Jaap

Wat een mooi huis en een geweldige tuin hebben jullie erbij, dat wordt zeker genieten de komende maanden.
Dikke KNUFF van ons

Pa en Ma Korpel

Goedenmorgen Agnes en Rob, goed geslapen ? Zeker een klein feestje gisteravond? Nieuwe huis en ruimten, vooral ook buiten met zwembad, ziet er geweldig uit. De laatste 10% zal hopelijk wel in orde komen! Voorlopig dan wat meer tijd en ruimte om e.e.a. te regelen. Succes en sterkte met alles en voor komend weekend gezellige en interesante dagen in San Rafael met z'n vieren!... Gr. en liefs Pa en Ma.

Jeanette en Romy

Gefeliciteerd! Ziet er mooi uit.