rob-agnes.reismee.nl

Weer een week voorbij....

Hallo luitjes,

Maandag zijn de mannen van het internetbedrijf toch bij het huis gaan testen op bereik van het internet. dit was helaas een slecht tot geen signaal voor het internet, dus dit ging niet door. Helaas!

Cry

Gustavo (eigenaar huis) is afgelopen week langs geweest om het internet verhaal te bespreken, hij doet er alles aan om het in orde te maken. HIj heeft een internetbedrijf gevonden welke zegt dat ze daar een goed signaal kunnen krijgen en deze komen a.s. dinsdag testen (15-3) en als dat werkt hopenlijk snel installeren, dan kunnen we verhuizen.
Lukt dit niet heeft hij nog een ander bedrijf gevonden dat eventueel de boel kan installeren en werkend krijgen maar daar gaan weer meer dagen overheen dus maar hopen dat het dinsdag al goed komt!

Hele week gewerkt en vrijdag is een Mexicaanse vriend van Daniel gekomen. Hij vloog afgelopen zaterdag terug naar Mexico en bleef dus vrijdag bij ons slapen voor een nachtje. s'-Avonds een heerlijke asado (BBQ) gemaakt en voldaan naar bed gegaan. Zaterdag de Mexicaan gedag gezegd en zijn wij samen naar ons Italiaans restaurantje gegaan in het centrum (heerlijke verse pasta met een lekkere frisse salade gegeten) waarna wij naar El Parque San Martin zijn gelopen (20min) en lekker bij de waterkant hebben gezeten. Het was er lekker rustig en het zonnetje deed zijn best. Na een uurtje terug gelopen naar het centrum en daar de bus gepakt naar huis. Thuis nog even naar Floortje gekeken op Youtube en laat een broodje gegeten en toen naar bed.

Vandaag (zondag 13-3) weer met de bus naar het centrum gegaan om daar een salade met zalm te eten ergens, maar het werd dus een zalmfilet van grill (250gr), behoorlijke stukken zalm en daar hadden we al weken zin in dus nu maar gelijk van genoten. Heerlijk was het!!! Gezonde vetten! Erna gelopen naar Plaza Italia even van de zon genoten (na 10 minuten ben je al aangebakken en wil je weer de schaduw in
Wink
)... Daarna even naar Plaza Independentia ... ook weer even rustig gezeten... mensen kijken....

De bus bracht ons daarna naar huis... nadat eerst oma tegen ons aan begon te babbelen bij de halte en daarna opa dus we hadden een fijn gesprek.

Op naar de spannende komende dagen... Volgende verhaal vanuit onze nieuwe woning??

Hasta luego!

Besos, Rob y Agnes xxx

Polki

Hoop dat het snel gaat lukken met het internet. Tja, da's een nadeel daar he?! ????

Roberto

Internet in Argentinië is geen probleem, alleen precies in dat stuk / gebied waar dat huis staat plus dat er ook nog eens heel veel bomen staan in die tuin waardoor het signaal ook nog eens slechter wordt. Maar we gaan het zien.... ;)