rob-agnes.reismee.nl

Helaas geen internet...

Hola familia y amigos,

Helaas kregen we van de week te horen dat het internet niet gaat lukken.
We zijn dus weer druk op zoek naar een woning/apartement. Waarschijnlijk zal het iets minder worden als die woning van Gustavo.
Verder zijn we er via een aantal omwegen achtergekomen dat we geen auto/huis/etc. kunnen kopen. Hiervoor heb je eerst een baan nodig.
We hebben dus besloten een auto te gaan huren, maar eerst op zoek naar een huis.

Verder ben ik een CV in elkaar aan het draaien voor werk in een Bodega.
We hebben via Janet haar nicht Carolina leren kennen en zij is een bekende in deze wereld en is bereid te helpen.
Het is dus tijd om uit te vinden hoe dit gaat lopen... tot nu toe gaan we via een omweg van A naar Z, maar eindigen op het eind toch weer bij A.
Er veranderd op dit moment ook veel in het land met de nieuwe president... Dit zal aan het eind (als we het mogen geloven) positief worden voor de Argentijnen en ons.

Verder vermaken we ons nog steeds in het heerlijke weer vandaag ook weer een graad of 26 en dat in de herfst

Cool

Zo jullie zijn weer een beetje op de hoogte...

Liefs Rob en Agnes

pappa dick

het internet blijft een crime het is voor jullie noodzaak dus een huis met internet is wel handig,wij wensen jullie veel succes.

Lydia Kes

Voor een huis snap ik het wel, maar voor een auto een baan hebben, wat een onzin! Als je het geld gewoon hebt liggen, wat maakt het de verkoper verder dan nog uit? Gewoon zeggen, quieres ganar dinero o no?? Entonces vendenos tu auto (of zeggen ze "carro" in Arg?) y no te metes en mi trabajo....

Pa en Ma Korpel

Oef, wat een pech geen internet aldaar! Waarom dan bij die buurman wel, ligt die verbinding zover uit elkaar? Het zei zo. Opnieuw zoeken naar een andere woning-en proberen een baantje te krijgen....
Succes maar weer en een goed en gezellig weekend, Gr. + lfs Pa en Ma.

Claudia

Jammer! Op naar de volgende! (Huis)

karin

Ach die regels geldt ook als je op een van onze eilanden permanent wilt wonen.eerst baan,dan huis.mr zonder adres geen baan.enz..ontmoedigingsbeleid noem ik dat.zal wel goed komen daar bij jullie.moet gewoon.ikvind het allemaal dapper hoor.hier zn gangetje.soort van.nwe pleegjes in en uit.maar bezig blijven.knuffels lieverds!