rob-agnes.reismee.nl

We hebben een huis!!! en ......

Buenos dias familia y amigos,

Ja jullie lezen het goed.. we hebben een huis gevonden. Afgelopen dagen contact gehad met ene Oscar die een huis in de verhuur had staan op internet.
Gisterochtend heeft hij ons opgehaald en samen met Daniel zijn we naar het huis gereden. Het ligt een aardig stukkie weg namelijk op de Ruta 82 die door de bergen (Andes) naar Chili loopt.
Het ligt in een bario privado (prive terrein met meerdere huizen) en is dus heerlijk rustig. Goed rondgekeken bij het huis en natuurlijk als eerste het internet getest. De snelheid is gelijk aan die bij Janet en Daniel dus is goed te doen, eventueel nog te verdubbelen (in eerste instantie dus niet nodig). Dat zat dus goed... verder rondgekeken, 2 slaapkamers, 1 volledige badkamer en 1 apart toilet met bidet. Verder prima keuken met vaatwasser !!!! YES en ruime woonkamer met open haard en giga smartTV. Verder nog opberg/voorraadhok met wasmachine. Buiten schitterende tuin met diverse fruitbomen, druiven en een mooi zwembad. Tevens BBQ welke bij geen enkel huis is weg te denken.
Het is wel aardig aan het afkoelen hier dus zien wel of we nog goed gebruik van het zwembad kunnen maken.

En...... we komen naar Nederland. Op 19 april nemen we de bus vanuit Mendoza naar Santiago de Chile (hoofdstad van Chili), een mooie rit van 6-7 uur door de Andes. Daar aangekomen met de taxi naar ons B&B voor 1 nacht. De volgende dag na ontbijt naar het vliegveld en dan de eerste vlucht naar Buenos Aires en dan 2 uur later door naar Schiphol, waar we dan op donderdagochtend aankomen. We blijven dan 2 weken in Nederland en vliegen weer terug op woensdag 4 mei. Wederom via Chili terug met de bus....
Waarom via Chili zou je zeggen? Als we direct via Buenos Aires vliegen ben je 2x zoveel geld kwijt voor een ticktet dan via Santiago de Chili. Vandaar...

De redenen van onze komst naar Nederland zijn o.a. 50-jarig huwelijk van Rob z'n ouders, verjaardag Ma Korpel, trouwerij, nog een verjaardag en het mee terug nemen van achtergebleven kleding. (3 redelijk lege koffers mee, 3 volle koffers terug).

Als we dan terugkomen op vrijdag 6 mei dan slapen we nog 1 nachtje bij Janet en Daniel.
We halen dan zaterdag onze (huur) auto op, deze hebben we dan voor 3 maanden gehuurd. Dan kunnen we daarna onze spullen verhuizen naar ons nieuwe huis, waar we dan ook 3 maanden kunnen blijven (verlengen kan maar dan moeten we verhuizen (augustus) naar een ander huis op het terrein, waarvan we natuurlijk nu nog niet weten of we dat gaan doen... ).

Gisteren tussen de middag eindelijk de Champagne geopend die al weken hier in de koelkast lag...smaakte nog prima bij de heerlijke pasta bolognese die Janet had gemaakt.
Gisteravond heeeeerlijk gegeten bij Praga - visrestaurant in het centrum - wow wat een heerlijke visgerechten!! Voor herhaling vatbaar!

Zo nu zijn jullie weer even op de hoogte... zoals jullie lezen eindelijk wat positief nieuws...

Laughing
(huis + auto)

Hasta luego y besitos,
Rob y Agnes

Marjolein

Gefeliciteerd! Hoop dat het uiteindelijk langer is dan 3 maanden, anders schiet het nog niet op.

pappadick

Voorlopig zitten jullie onder de pannen en nog naar jullie zin,dus toch maar even genieten geblazen.de fles champagne zal wel leeg zijn.

Katinka

Wat een goed nieuws !! Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis !! We hebben vast een hoop te praten Agnes als je hier bent !! Alvast een goede reis gewenst !! ????????????????

Wilfred en Charlotte

Gefeliciteerd met jullie huis wat ontzettend fijn voor jullie!
Klinkt allemaal heel goed,op naar een mooie toekomst!

Ans en Jaap

Wat een super nieuws dat jullie nu eindelijk een huis MET internet hebben gevonden. Heel veel woongenot gewenst en alvast een goede reis naar Nederland
Dikke knuff

Margret en Paul van Scheppingen

Geweldig, eindelijk een tijdje onder de pannen en hopelijk langer. Gefeliciteerd van ons en tot gauw hier weer ff in Holland.
Groetjes van ons. Margret en Paul.

els

Hoi zus en zwager de foto's zien er goed uit en de boodschappen zijn bij allemaal binnen tot gauw groetjes van ons

els

Bijna

Johan & Corry

Proficiat met jullie huis.
Wel lekker rustig maar een stukje rijden voor de boodschappen?
Spreek jullie gauw.
Gr. J&C

Eelco en Simone

Dat is mooi! Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis. Gelukkig met smartTV! Waar zouden we tegenwoordig zijn zonder?????

corrie hoogenkamp

Wat een goed nieuws voor jullie. Eerst genieten van de komst naar Nederland en dan heerlijk naar jullie eigen huis. Heel veel plezier en een goede reis naar Nederland. Liefs,
Corrie

Pa en Ma Korpel

Fijn hoor, toch nog vlot gelukt na de teleurstelling afgelopen week, met een volgende tijdelijke woning, goed hoor! Ziet er allemaal goed uit, beetje afgelegen?, maar goed internet. Ik stuur eind deze week email voor afspraak skypen ivm zondag as. Gr. en liefs Pa en Ma.

Hennie en Dirk

Gefeliciteerd met de woning, ziet er bijna net zo mooi uit als het andere huis. Wij hopen dat jullie daar een fijne tijd zullen hebben.

Ton Verwijmeren

Goed bericht eindelijk even uitzicht op wat stabiliteit en eigen leven.
Veel plezier

Polki

Gefeliciteerd! Het ziet er allemaal weer zonnig uit! ????

Polki

Hmmm.. die '????' Is een zonnetje :-)

Marja

Wat een super fijn nieuws, dat het nu dan eindelijk gelukt is.
Toppie! xxx

Marjolijn

Yeaaaahhh!
Lekker late reactie van ons, jullie zijn inmiddels zelf in Nederland, haha. Maar dat triggerde me dus om weer eens bij te lezen in jullie avonturen.
Wat een prachtig huis ook!
xxxx