rob-agnes.reismee.nl

Op vakantie naar Nederland.

Goedemiddag lieve familie en vrienden,

De reis naar Nederland is iets anders verlopen...
Zoals de meeste van jullie wel gelezen zullen hebben in het nieuws was er afgelopen weekend noodweer in Chili. Dit heeft ons wel wat pesos gekost

Money Mouth
. Wij hadden voor dinsdag de bustrip geboekt van Mendoza naar Santiago geboekt, maar door het noodweer was de pas over het andesgebergte gesloten en waren we genoodzaakt peperdure vliegtickets te kopen. Dinsdag half 9 kwam de taxi ons ophalen en die reed ons met een noodgang naar het vliegveld van Mendoza. We vlogen om 12 uur naar Santiago (hoofdstad van Chili) waar we een B&B hadden geboekt. Na een korte vlucht van een uur stonden we om 14.00 uur bij de B&B Siglo voor de deur. Na ons te hebben opgefrist zijn we gaan wandelen naar de berg in de stad genaamd Santa Lucia (was om de hoek). Toen we boven aankwamen had je een mooi uitzicht over de stad en Andes gebergte, gelukkig was er niet veel smog. Santiago ligt omringt met bergen waardoor er vaak smog blijft hangen.
Beneden hebben we nog diverse dingen gekocht bij een overdekte markt (was bij Agnes bekend). 's Avonds zijn we gewandeld naar Plaza de Armas waar het erg gezellig was. Uit eindelijk zijn we op de terugweg bij een restaurant gekomen waar we heerlijke vis hebben gegeten.

Na een heerlijke nachtrust zijn we om 8.15 uur gaan ontbijten en om 9 uur stond de taxi voor de deur. Het was erg druk op de weg vanwege bezoek presidenteMichelle Bachelet. Om 10 uur aankomst vliegveld en om 11.45 uur gingen we de lucht in op weg naar Buenos Aires waar we toch even het vliegtuig uit moesten. Om 15.45 uur vlogen we richting Amsterdam waar we op donderdag om 9.45 uur zijn geland. Bij Hans en Els aangekomen een lekker bakkie koffie met een verlate verjaardagstaart gekregen. Hier blijven we de komende 2 weken.

Groetjes uit een koud Zaandam,

Rob & Agnes xx

els

Het is weer even van ouds gezellig dat je hier twee weken bent groetjes van hans en els

Eelco

Welkom terug in Nederland! Tot gauw dan maar.????

karin

Hihi van de zon naar de regen.doen jullie goed.veel plezier en geniet van de famillie.els is vast heeeel blij denk ik zo, ff dr zussie zien.liefs van kaatjr