rob-agnes.reismee.nl

En toen had Agnes de badkamerdeur in haar handen....

Hola familia y Amigos,

Dinsdag 21-06-2016: We konden gelukkig weer boodschappen doen (ze waren weer open

Laughing
) en waren de pinautomaten ook weer gevuld. O ja de winter was toen begonnen hier...

Donderdag 23-06-2016: De badkamerdeur kwam uit de deurpost 'vallen'. Agnes had hem in haar handen toen zij hem open wilde doen...
Undecided

Hij hing er al niet lekker in en ging ook niet helemaal goed dicht dus ja dit zat er wel aan te komen... Berichtje gestuurd naar Oscar. Deze heeft de lasser gecontact voor zondag ... ja hier doet de lasser blijkbaar de deuren ... Later blokkie om gewandeld en sorry geen foto's gemaakt..

Vrijdag 24-06-2016: Hebben we ritueel het weekend ingezegend met een lekker flesje wijn en filmpie gekeken met de openhaard aan.

Zaterdag 25-06-2016: Rondje gereden met de auto. In Junin (Prov. Mendoza) empanada's aan de straat gekocht en die waren heerlijk... op het plein daar opgegeten. Doorgereden via het meer van El Carrizal (waar we vorige keer ook waren maar dan bovenaan bij de weg - zie verhaal: 'winkelwagen gestolen'). Prachtig gebied... !!! Veel kleine zandwegen gereden, Tevens over een grote stuwdam gereden... (zie foto's)

Vandaaruit richting huis, onderweg vossen zien oversteken, en een kat die sprekend op Poekie lijkt (de overleden kat van Rob), hij wilde oversteken maar toen wij eraan kwamen wachtte hij netjes ... toen wij voorbij waren liep hij over en zwaaide nog even.

Zondag 26-06-2016: De lasser heeft in de ochtend de deur gerepareerd samen met Oscar. Alles moest nog even drogen/uitharden dus de deur bleef er nog even uit... douchen met de deur open ... en gelukkig voor de boodschappen is er nog een apart toilet
Cool
Verder geluierd .. het was tenslotte zondag... dan mag dat!

Maandag 27-06-2016: De deur is er door Oscar ingehangen. Jippie! Boodschappen gedaan en verder gewerkt en de dagelijkse bezigheden.

Dinsdag 28-06-2016: Gewerkt... huis schoongemaakt. In de middag na de lunch een hele wandeling gemaakt.

Woensdag 29-06-2016: Vakantie geboekt naar Montevideo (Uruguay). Begin augustus loopt het visum weer af en moeten we weer nieuwe stempels halen.... De keuze is gevallen op Uruguay aangezien we vorige keer al naar Chili zijn geweest en dat nu waarschijnlijk lastig wordt om de Andes over te gaan in de winter (sneeuw). We rijden dus met onze auto (dinsdag 26-07-2016) hier weg naar Buenos Aires. We overnachten dan in Junin (Prov. Buenos Aires) en overnachten dan nogmaals voor 1 nacht in BA voordat we dan de dag er na (dondag 28-07-2016) de auto laten staan in BA en de boot nemen naar Colonia del Sacramento (1 uur varen) daar staat een bus te wachten die ons naar Montevideo brengt in ongeveer 2,5 uur. Daar hebben we een hotel voor 3 nachten en gaan dan dezelfde weg weer terug naar huis (Lujan de Cuyo, Prov Mendoza). Daar zijn we dan weer 1 of 2 augustus (met nieuwe stempels voor 3 maanden!).

Nou dat was het weer voor even.... jullie zijn weer allemaal op de hoogte hoe of wat.