rob-agnes.reismee.nl

Even wat foto's met jullie delen.....

Hola familia y amigos,

Het leven hier gaat zijn gangetje!
We hebben weer veel mooie foto's gemaakt die we graag met jullie delen.

De kiskadie (beter bekend als grietjebie) die druk bezig zijn met een nest bij de buren. Ze komen regelmatig even bij ons in de tuin kijken. De tuin met haar mooie bomen in bloei, roofvogels en andere vogels onderweg tijdens wandelen. Het droge deel van de rivier Mendoza, waar we ook heerlijk hebben gewandeld.
De weg die we de vorige keer vanaf de andere kant niet namen, omdat hij zo slecht was. Vanaf de andere kant dachten we dit kan wel en kwamen er aan het eind achter dat we ooit gedacht hadden dit kan niet. Auto's die in Nederland echt de keuring niet door komen, en op de sloop belanden..... Hier laat men ze gewoon op de straat wegrotten of zet ze te koop... De kachel die we konden branden, omdat er eindelijk wind was en de temperatuur laag. De apekoppen die meegingen naar Parque general San Martin en de vrijende bijen die me bijna aanvlogen...

Ga nu aan de slag met de foto's en filmpjes wij wensen jullie voor later veel kijk plezier!!