rob-agnes.reismee.nl

Eerste aankoop is gedaan........

Hola familia y amigos,

Op 8 september was Daniel jarig en hebben hem mee uit eten genomen naar de Mexicaan. Janet houdt daar niet van en was voor een trouwerij in Schotland, dus wij lekker naar de Mexicaan

Cool
met zijn drietjes.

Verder zijn we op zoek gegaan naar een auto (die zijn hier best duur). Wij hadden er één gevonden die reageerde (gebeurt vaak niet) afspraak gemaakt en samen met Daniel gaan kijken. De auto was van 2000, uitgewoond en niet alle deurkrukken/sloten zaten er nog op..... (deze kostte al ongeveer € 4500
Money Mouth
- belachelijk!! Gingen we natuurlijk niet doen!).
Dit wees ons erop dat ons budget iets omhoog moest voor een jonger exemplaar

Uiteindelijk hebben we een Chervolet Classic 1.4N uit 2013 gekocht bij het autoverhuur bedrijf waar we een auto huurde. Dit is over het algemeen goedkoper dan bij een autobedrijf. Verder ben je ongeveer een 1 á 2 weken bezig met contant geld verzamelen en papierwerk. Je betaalt hier heel veel geld om de auto over te schrijven, maar verder alleen de verzekering (goedkoper dan in Nederland) en benzine (iets meer dan 1 euro), geen wegenbelasting. De wegen zijn dan ook niet zo als in Nederland
Undecided
....

Verder zijn we naar Las Vegas geweest om te kijken of er nog iets te winnen valt
Money Mouth
........
Nee in deze Las Vegas kun je van de natuur en de bergen genieten en een heerlijke maaltijd nuttigen. Wij hebben carne de olla gegeten, dat is vlees wat lekker gesudderd heeft in de malbec.
Verder genieten we van ons huis met mooie tuin. Het zwembad zijn ze aan het schilderen gisteren (21-09) hebben ze het 's morgens en 's middags geschilderd. Vandaag (22-09) wordt het nog 1x (laat in de middag) geschilderd en dan 10 dagen drogen en uitharden. En dan...... vullen en plonsen
Laughing

Zo dat was het weer even..... zo nog de foto's, dus even geduld
Wink

Liefs Rob & Agnes

pappa dick

Wij hopen wel dat de auto een kleur heeft,anders is het moeilijk zoeken op een parkeerplaats.
Veel plezier er mee en mooie ritten.

karin

Ha fijn een auto, lekker toeren.Jeemig wat een geld. Hopelijk gaat hij wel een tijdje mee.Veel plezier ermee!~